Share on Facebook

Taka osłonka z częściową owiewką z przodu, jest znakomitym sposobem na zmniejszenie oporów aerodynamicznych a tym samym, na szybszą jazdę. Chroni przed deszczem.

 

 osłona - detale

 

Osłona Konstrukcja pod osłonę - z przodu owiewka (z "Puzona"), w środku rozparta rowingiem epoxydowo-szklanym (pręt fi 4,5 mm, cieńszy, niż te do antenek z chorągiewką), na końcu - pionowa rurka aluminiowa, a przed nią - kufry. Materiał - nylon flagowy. Detale:

1. Karabińczyk (plastikowy) do zamocowania o wspornik lampy (jest na taśmie, będzie na gumie).

2. Otwór na lampę.

3 Suwaki (po dwa rozdzielne po każdej stronie). Można rozpiąć dla lepszej wentylacji. Tam, gdzie jest logo Gianta i są litery "GI" trzeba będzie wszyć suwaki do sygnalizowania skrętu.

4. Wszyta od wewnątrz taśma ("tunel") do wsuwania rowingu z włókna szklanego, zamykana na jednym końcu na Velcro (rzep).

5. Otwór wzmocniony taśmą.

6. Karabińczyk (plastikowy) do zaczepienia o rurkę -- na dolnym końcu drugi taki sam.

7. Rurka aluminiowa (umocowana na wsporniku o kształcie V z takich samych rurek, pozostałe dwa końce V przykręcone do oparcia fotela.

8. Pojemniki z laminatu.

9. Karabińczyk (plastikowy) na końcu "tunelu" z prętem z włókna szklanego -- do zamocowania linki spadochronowej, ściągającej osłonę do właściwej geometrii (po wejściu do środka).

 

Marek Utkin

Powered by Bullraider.com
 
 
 
 
 

Joomla Templates by Joomla51.com