Taka os³onka z czê¶ciow± owiewk± z przodu, jest znakomitym sposobem na zmniejszenie oporów aerodynamicznych a tym samym, na szybsz± jazdê. Chroni przed deszczem.
Os³ona Konstrukcja pod os³onê - z przodu owiewka (z "Puzona"), w ¶rodku rozparta rowingiem epoxydowo-szklanym (prêt fi 4,5 mm, cieñszy, ni¿ te do antenek z chor±giewk±), na koñcu - pionowa rurka aluminiowa, a przed ni± - kufry. Materia³ - nylon flagowy. Detale:
1. Karabiñczyk (plastikowy) do zamocowania o wspornik lampy (jest na ta¶mie, bêdzie na gumie).
2. Otwór na lampê.
3 Suwaki (po dwa rozdzielne po ka¿dej stronie). Mo¿na rozpi±æ dla lepszej wentylacji. Tam, gdzie jest logo Gianta i s± litery "GI" trzeba bêdzie wszyæ suwaki do sygnalizowania skrêtu.
4. Wszyta od wewn±trz ta¶ma ("tunel") do wsuwania rowingu z w³ókna szklanego, zamykana na jednym koñcu na Velcro (rzep).
5. Otwór wzmocniony ta¶m±.
6. Karabiñczyk (plastikowy) do zaczepienia o rurkê -- na dolnym koñcu drugi taki sam.
7. Rurka aluminiowa (umocowana na wsporniku o kszta³cie V z takich samych rurek, pozosta³e dwa koñce V przykrêcone do oparcia fotela.
8. Pojemniki z laminatu.
9. Karabiñczyk (plastikowy) na koñcu "tunelu" z prêtem z w³ókna szklanego -- do zamocowania linki spadochronowej, ¶ci±gaj±cej os³onê do w³a¶ciwej geometrii (po wej¶ciu do ¶rodka).
Marek Utkin